čt29102020

Poslední aktualizace26.03.2017 (01:52)

Back Jste zde: Home Co děláme Tvorba www, emarketing

tvorba www stránek, emarketing

TVORBA WWW STRÁNEK

Význam internetu se v poslední době velmi rychle zvyšuje. A pro každou firmu, ať už menší nebo větší, by měly být internetové stránky nezbytností. Vzhledem k neustálému zlevňování počítačů a dalšímu rozšiřování rychlého internetu význam internetových stránek naopak stále více a více poroste. Je to pak pro Vás i dobrá investice do budoucna.

Naše firma vytváří pro své klienty jak proprietární, tak i šablonové webové stránky na bázi redakčního systému Joomla, u jednodušších presentací potom na bázi Byznysweb. Spolupracujeme také s dodavateli dalších ucelených řešení jednoduchých redakčních systémů pro snadnou správu webů a e-shopů.

 Klientovi nabízíme plný servis zahrnující:
- úvodní konzultace včetně navržení základního rozsahu služeb a odhadované kalkulace ceny je zdarma

 - nalezení ideální podoby a struktury Vašich stránek, tedy prezentace vaší firmy. Vytvoříme grafiku, načrtneme způsob propagace a pomůžeme s tvorbou obsahu. Výsledek bude nová výloha vaší organizace.

 U nejjednodušších aplikací naše ceny začínají na 3 - 5 tisících korunách.

 - domluvíme s Vámi pravidelnou údržbu Vašich stránek, rozsah činností, které budete spravovat sami a které budeme spravovat my a cenu těchto prací. Ceny služeb sestavujeme vždy individuálně, nicméně pro základní představu standardní údržba stránek

 – v ceně jsou 3 hodiny programátora, grafika nebo jiného odborníka dle potřeby zdarma – stojí měsíčně 3500,-Kč

 - v případě že se bude jednat o rozsáhlejší řešení jsme schopni vytvořit zakázkovou aplikaci s propojením do Vašeho ERP systému a samozřejmostí jsou také plně funkční platební brány na všech dnes používaných platformách. Podrobnosti o cenách vždy prosím žádejte u Vám přiděleného partnera, který s Vámi zakázku spravuje a domlouvá konkrétní cenu, nebo v našem ceníku, kde jsou všechny položky, které mají standardní tarifikaci přehledně uvedeny.

EMARKETING

RO Marketing, s.r.o. zajišťuje tvorbu firemní newsletterů v oblasti E marketingu. Jedná se především o tvorbu bulletinů a cílených reklamních zpráv, který je zaměřen pro prodej zboží a služby.

Firemní newsletter

Co Vám nabízí firemní newsletter?

  • cenný zdroj informací pro lepší orientaci lepší znalostí a kvalifikace umožní být velmi dobrým zdrojem zajímavých inspirací jste-li vydavatelem , rozšíří Vám informace o firmě v dané oblasti ve které působí posílí povědomí o značce kladně ovlivňuje názory veřejnosti

 

 E-mail marketing

Co je email marketing a co Vám nabízí?

  • rozesílá cíleně komerční i nekomerční zprávy na přesně stanovený seznam emailových adres

  • vyžádání a potvrzení zájmu o tyto informace /tzv.opt-in/ majitelé mailových adres musí o tyto služby projevit zájem.

  • jde o jeden z nejefektivnějších nástrojů pro budování komunikace

  • patří k nejrychleji rostoucí formě elektronické přímé komunikace

 

Firemní bulletiny

Jde o zaručeně dlouhodobý a stabilní efekt, který je nejžádanější na našem trhu. Jeho obsah je zpravidla aktuální a zajímavé informace z daného oboru. Též jde o novinky týkající se samotného vydavatele. Je to nástroj vztahů s veřejnosti tzv. Public relations

Pro zvyšování znalostí a kvalifikace umožňuje svým čtenářům sloužit jako cenný informační zdroj pro lepší orientaci. Pro vydavatele je nástrojem, který rozšiřuje informace o firmě a oblasti ve které působí, posiluje povědomí o značce a klade tak na kladný názor veřejnosti, který ji ovlivňuje.

Vlastnosti firemního newsletteru jsou:

  • posilování značky

  • dlouhodobé působení na odbornou a širokou veřejnost

  • tvorba kvalitního obsahu – vydávání odborných článků a aktualit v pravidelných frekvencích, které je časově a finančně náročné

  • newsletter je pro všechny, kteří chtějí využívat a disponovat informace z daného oboru a sdílet tak informace s ostatními

Virální efekt – jde o rozšiřování obsaženého textu v mezi čtenáři, kteří celý obsah v newsletteru šíří ostatním

Přesně takovým newsletterm mají být i Internetové bubliny, které čtenář čte a jejich realizace pro nás může být ideálním příkladem v dalším textu.

Jaký je důvod a cíl vydávat newsletter?

Pokud se firma rozhodne vydávat newsletter nebo aspoň o něm začne uvažovat. Musí si dobře zvážit jaký má důvod k jeho realizaci. Jde-li o vytvoření jména nebo o podporu v prodeji. Jaké máme dva typy newsletteru a co nám přináší, máme připomenuté v předcházejících odstavcích.

Tvorba newsletteru závisí na rozhodnutí firmy, která zváží jaký je její přesný cíl. Přínos newsletteru je vliv na firemní cíle, které se rozděluje do několika málo skupin.

Přínosy newsletteru a jeho podílení na firemní cíle:

Komunikace – podporuje komunikaci, posiluje dialog mezi firmou a širokou veřejností

Zvýšení prodeje – obchodní newsletter přímou nabídkou zboží či služeb, firemní pak zejména budováním vztahů a zvyšováním povědomí

Informace – přináší zajímavé informace z oboru, odborné know-how, novinky a zajímavosti, ale také informace o vydavateli newsletteru

Budování značky – připomíná samotnou existenci firmy, poukazuje na znalosti a schopnosti (know-how), zvyšuje důvěryhodnost značky

Důvod k vydávání Internetových bublin jsou:

  • dlouhodobé cíle společnosti SOVA NET

  • zaměření a zkvalitňování vztahů s klienty

  • osvěta široké veřejnosti v oblasti internetového marketingu a internetu obecně

  • komunikace know-how koncentrace uvnitř firmy

Tyto cíle jsou firemním newsletterem velmi dobře podporovány a byly tak hlavním motorem pro započetí práce na Internetových bublinách.

Jaké jsou zásady na přípravu firemního newsletteru?

Kvalita a obsah textu

Klient si musí uvědomit, že firemní newsletter není pouze propagační materiál. Jde o určitý ztroj informací, které své čtenáře musí zaujmout zajímavými informacemi, které budou jeho přínosem kvalitou obsaženého textu. Na základě toho se určí, zda je odmítnut, nebo naopak šířen dál.

 Zajímavá a aktuální témata

Zajímavé aktuální články, jehož obsahy jsou zaručeným klíčem úspěšného newsletteru.

Statistiky a přehledy

Statistika čtenosti newsletteru a jeho sledování

Tón informací

Dáváme pozor na sebechválu, především se zaměřujeme na přednost i na ostatní články jako jsou citlivá témata, nejsou psaná pouze kladné informace

Útok na emoce

Pracujeme s emocemi čtenářů

Databáze příjemců

Příjemce newsletteru známe co možná nejlépe, abychom mohli přizpůsobit charakter informací jejich zájmům

Adresné zasílání newsletteru

Zasíláme newsletter podle rozsahu naší databázi příjemců

Jazyk a gramatika

Co se týká gramatiky, která je psána texty správně, stručně a pochopitelně. Snažíme se zachovat dostatečnou odbornost článků.

Stavíme na předchozí komunikaci firmy

– newsletter se pouze doplňuje

Naší důležitým faktem je dodržování zákonů a etických principů.