Špičkové služby
- Podrobnosti
- Zveřejněno 12. 2. 2013 8:12
- Napsal martin.srytr
Jsou pro nás samozřejmostí a také nutností. Jako reklamní agentura oslovujeme naše klienty především přístupem. Více jak 80 % našich klientů u nás začíná drobnými pracemi, typicky webovou presentací, později přejdou na roční smlouvu a zůstávají s námi . V průběhu času mění objem finančních prostředků investovaných do reklamy, ale často zůstávají i po získání cílové skupiny o kterou usilovali a objednávají pravidelnou informační aktualizaci své presentace a stálé kampaně pro udržení jména firmy v povědomí.
Kontakt společnosti
- Podrobnosti
- Zveřejněno 12. 1. 2013 21:27
- Napsal martin.srytr
Obchodní jméno společnosti a základní údaje
RO MARKETING, spol. s r.o.
Václavské nám. 831/21
110 00 Praha 1
IČ: 265 14 168
DIČ: CZ 265 14 168
Bankovní spojení: Raiffeisen bank Praha 1
Číslo účtu: 794908001/5500
Internetové stránky: www.ro-marketing.cz
u všech zaměstnanců potom ve formátu: jméno.příjmení@ro-marketing.cz
Základní jmění společnosti: 500.000,- Kč
Vlastníci společnosti: Ing. Robert Olschbaur 100%
Počet zaměstnanců: 5
RO Marketing, spol. s r.o., zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze 4. března 2002, oddíl C, vložka č. 86941
Statutární zástupce společnosti RO MARKETING, spol. s r.o.
Ing. Robert Olschbaur jednatel a ředitel společnosti
Sídlo společnosti a tel/fax kontakt:
Václavské nám. 831/21, 110 00 Praha 1 : tel: 224 109 373 fax: 224 109 400
Historie společnosti
- Podrobnosti
- Zveřejněno 12. 2. 2013 7:55
- Napsal martin.srytr
Firma RO Marketing vznikla jako reklamní agentura v roce 2002 jako společnost s ručením omezeným, zabývající se reklamní činností především v oboru tiskové reklamy. V prvních letech svého působení se zabývala především tiskem a distribucí reklamních tiskovin. Firma je plně v soukromých rukou českého majitele, který je i jejím jednatelem.V dalších letech se z občasného tisku reklamních tiskovin vyvinulo pravidelné měsíční periodikum s názvem Tip pro Vás, které obsahovalo i redakční část se zajímavostmi upravenými tak aby odpovídaly cílové skupině na kterou byl časopis distribuován.